Re: "mądre" wyłączenie autostartu

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 21:29:43 MET DST

> Może offtopicznie, ale...
Takich odpowiedzi sie balem...
> Umiejętność poruszania się po katalogach jest podstawą obsługi
> komputera. Jeśli owi "niektórzy" nie potrafią tego a muszą obsługiwać
> komputer, to należy zorganizować im jakieś szkolenie.
Niektorych nie nauczysz a niektorych nie bedziesz szkolic bo oni chca
tak jak sie przyzwyczaili a skoro to sa szefowie twoich szefow to hmm yy
no wiadomo
Gorąco do tego
> zachęcam - zrób to nawet Ty.
przy administratrowaniau 30 systmami informatycznymi, AD, systemami
zabezpieczen, internetem i wdrazaniem nieustannie nowych rozwiazan po
prostu nei ma na to czasu :/ nie wyobrazam sobie nawet przeszolenia 1/2
k osob, siasc przy kazdej to sobie policz ile czasu ci to zajmie,
organizowac szkolenie z obslugi pendrive i cdrom to chyba przesada...
Będzie to ze znacznie większą korzyścią
> zarówno dla nich jak i dla Ciebie, bo będziesz mógł poświęcić swój czas
> na znacznie pożyteczniejsze rzeczy niż wyszukiwanie karkołomnych
> rozwiązań, tak naprawdę tylko pudrujących prawdziwy problem.

Wiem ze "dobrze chcesz" ale to raczej tak nie dziala, IMHO jesli sie da
to nalezy tak zrobic zeby user byl happy i sie sam nie uszkodzil,
najwidoczniej w tym przypadku tak sie nie da