"mądre" wyłączenie autostartu

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 10:02:07 MET DST

Witam, chciałbym wyłączyć autostart, ale zostawić autostart na CDRomach,
niemniej chodzi mi o to, że gdy wsadzi się pendrive'a to żeby on
otworzył się w eksploratorze niemniej żeby nie przetwarzał się
autorun.inf (tzn chociażby żeby nie przetwarzały się ew. wirusy których
ew. av nie wykryje). Teraz wyłączam autostart poprzez
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer
NoDriveTypeAutoRun = DD (hex)
co powoduje wylaczenie auturunow na wszystkim procz cdromow, tylko ze po
wsadzeniu NIE otwiera sie dysk w eksloratorze, a niektórzy w mojej
fabryce nie potrafią kliknąć "mój komputer" i wybrać odpowiedniego napędu...