Re: Pelna sciezka do katalogu "pulpit"

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 11:44:21 MET DST

..:: sjf ::.. napisał(a):

> To ja się podłączę - czy jest on portable? czy jednak na każdym
> komputerze potrzeba go instalować? jeżeli nie obejdzie się bez
> instalacji, to jest praktycznie bezużyteczny

Oczywiście, że jest przenośny. Skrypt "kompilujesz"*, dostajesz
małego execa (poniżej 100 kB), który pójdzie na praktycznie każdym Windowsie
(95/98/ME/NT4/2000/XP/2003/Vista/2008)- oczywiście nie wszystkie
funkcje pod każdym systemem można wykorzystać.

* ściśle rzecz biorąc, to nie kompilacja, a połączenie skryptu z interpreterem.

http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP