CopyWipe i RAID

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 10:11:04 MET DST

Witam serdecznie,

Czy za pomocą CopyWipe (polecanego tutaj wielokrotnie) uda mi się
przenieść Windows XP na nowy, czysty RAID 0 postawionego na dwóch
dyskach (kontroler ICH9R) ?

Mam system na nie-raidowym dysku, chcę odpalić RAID i na niego przenieć
to co było na starym dysku, stary odłączyć i schować do szuflady.
Kontroler pracuje już w trybie RAID i mam już jedną macierz w systemie.

Jeśli nie CopyWipe to czego użyć najlepiej? Jakieś linuxowe dystrybucje
(partimage ? dd ?)

Pozdr,
Tomek