Re: Pelna sciezka do katalogu "pulpit"

Autor: Z <z_at_localhost>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 23:48:26 MET DST

Dnia 12.10.2008 f1j@k_? <person@server.pl> napisał/a:

> a moze vbs ci pomoze? tzn mozna stworzyc w bacie plik vbs ktory potrafi
> duzo (min to co potrzebujesz) odpalic i dostajesz wynik, tylko ze nie
> wiem jak na starych Win, czy na pewno potrzebujesz obsluge Win95,
> obylbys sie bez zbednych plikow zewn. ktore musisbyc "redystrybuowac"?

Ale czy to jest "version-independent"? To znaczy: mogą z tego korzystać
każde Windowsy (domyślnie), no, z wyjątkiem oczywiście 3.x?

Obawiam się, że chyba sam będę musiał sobie wymęczyć w C coś na wzór
tego: http://69.10.233.10/KB/winsdk/SpecialFolders.aspx

Bo to jest właśnie to, czego szukam - tylko, że "prawie". Bo gość to zrobił
"ślicznie i okienkowo" - a ja chcę, żeby mi zwracało na konsoli wyłącznie
to, czego mi trzeba.