Re: Pelna sciezka do katalogu "pulpit"

Autor: Z <z_at_localhost>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 19:17:12 MET DST

Dnia 12.10.2008 f1j@k_? <person@server.pl> napisał/a:
> Z ośmielił się napisać:
> SHGetSpecialFolderPath() Win9x/NT4 jesli IE4
> Chyba to zwraca bez ostatniego backslashu mozesz uzyc
> IncludeTrailingPathDelimiter

No, ale to jakaś funkcja, jak mniemam (C? Java?) - a jest może dostępne
coś (jakieś command-line utility), które, wywołane w zwyczajnym batchu
ze stosownym parametrem, np.:

   getfolder.exe desktop

zwróci mi coś jak:

   C:\windows\maciek\moje dokumenty\desktop

(czy jakkolwiek winno to brzmieć) - żeby można to było wykorzystać dalej
w batchu?

Mnie to do batcha potrzebne, jakieś "śliczne i łatwe w użyciu" programy
okienkowe/klikane zupełnie mi tu nie podchodzą.