Re: Windows XP problem z migracja PATA -> SATA

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 15:20:31 MET DST

Fonon pisze:
> Witam,

> Oczywiście, że tak było.

Dograłeś do systemu jakiś sterownik? Skąd miałeś i co to za sterownik?

> Bo go wgrałem rzecz jasna.

Jeszcze raz zapytam - Dograłeś do systemu jakiś sterownik do SATA? Skąd
go miałeś i co to za sterownik?

> Przekopiowano pod windows. Słowem - błędny trop, nie w tym rzecz.

Podobno jest możliwość dogrania do działającego na dysku PATA systemu
sterownik SATA ale ja Ci w tym nie pomogę ;-)
Widziałem w sieci na różnych forach opis jak to zrobić ale w wielu
przypadkach nie zawsze to się sprawdzało.

--
Cz.