Re: RDP drukarki w sesji

Autor: netware <netware_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Oct 2008 - 22:32:59 MET DST

On 10 Paź, 12:12, pawelskone...@gmail.com wrote:
> Mam taki maly problemi mianowicie, podlaczam sie do serwera zdalnego
> poprzez klienta RDP. W kliencie mam zanzaczone zeby drukarka lokalana
> zostala podlaczona w sesji. Podlacza sie i dziala te same sterowniki
> itd. wylogowuje sie i drukarka zostaje i tak w kolo w pewnym momencie
> mam tych drukarek 120 :) i obciaza mi to serwer. Pojawaiaja sie takze
> problemy z profilem, nie mozna sie zalogowac bo wyskakauje blad o
> profilu a w logach info o drukarce. Prosze mi powiedziec, jak to
> zatrzymac. To jest jak zrobic aby przy wylogowywwaniu drukarka
> [...]

Temat Serwera Terminali na Microsofcie jest jak rzeka
niestety Microsoft nie dopracował tematu ale sprawdz ustawienia czy
sesja jest poprawnie zamykana w logach
powinno cos być ( chodzi o serwer ) ustaw też automatyczne zamykanie
sesji przy dłuższych bezczynosciach dobrze by było aby przed
podłaczeniem
na serwerze zinstalowac odpowiedni sterownik dla podłaczanej drukarki.
Podaj trochę innych szczegółów jaki system jakie ustawienia będzie
łatwiej.