Re: ?Zablokowany? FlashPlayer

Autor: Adam <adam_poznanWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 23:52:14 MET DST

> Usuwanie flash playera metoda "usun programy" generalnie nie dziala
> (zostaja jakies smieci w rejestrze czy inna cholera). jest specjalny
> prgram do usuwania. Wyprobuj.
>
> http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
>
>  MJ
No więc kwestia taka,że ostatnim razem też miałem jakiegoś odinstalatora (nie
jestem pewien czy też firmowy choć nazwa i ikona taka sama, ale antyvir mi go
później wywalił..)
Po skorzystaniu z linka, odinstalowaiu, restarcie, podczas instalowania
dokładnie te same info w Show details co wcześniej...
buuuuuuu