Re: Za małe ikonki na pasku

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 12:37:30 MET DST

Leslaw Zimny pisze:
> PPmyszki wlasciowsci/wyglad/ - tu zmieniaja sie tylko ikony na pulpicie.
> A ja chcialbym zmienic wielkosc ikon na pasku u dolu.
>
> Leś
1.
PPM na pulpicie =>Właściwości=>Wygląd=>Zaawansowane=>Element
tu zmiana przycisków paska tytułowego - zmienią się ikony na pasku i
przyciski na pasku okna.

2.
PPM na pasku zadań --> odznaczamy "Zablokuj pasek zadań" --> poszerzamy
szerokość paska szybkiego uruchamiania --> następnie na wolnym miejscu PPM
--> Widok --> Duże ikony.

--
Artur