Re: regedit do obcego rejestru

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 01:25:37 MET DST

Marcin Szumilas <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Załadowałem plik SYSTEM, ale nie ma tam wtedy kluczy
> System\CurrentControlSet. Są tylko ControlSet001 i 002.
> Czy może jest tak, że CurrentControlSet pojawia się tylko w uruchomionym
> Windows? Jeśli tak, to skąd pobiera podklucze i wartości podczas
> uruchamiania Windows?
> Chciałbym znaleźć HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session
> Manager\BootExecute w plikach rejestru na niezabootowanej partycji i
> usunąć z BootExecute niepotrzebną wartość.
> Pozdrawiam,
> Marcin Sz.

Bo tak naprawdę to nie ma klucza CurrentControlSet, to jest tylko link do
innego klucza. Do którego? To zależy od wartości Current w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Select. Jeśli jest tam liczba 1 to
CurrentControlSet wkazuje na ControlSet001, jeśli 2 to na ControlSet002.
Masz to szczegółowo opisane w http://support.microsoft.com/kb/100010 a
ogólnie w
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/regentry/26730.mspx?mfr=true

--