Re: Jaki bloker reklam do IE7 ?

Autor: Arek <arek_at_fake.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 22:05:35 MET DST

news:gccv8t$11t$1@polsl.pl...

> A dlaczego nie użyjesz po prostu Firefoksa? Przypomina IE,
> nie ma jego wad, i ma możliwość blokowania obrazów, okienek
> i animacji.

Mam w robocie F-x pod XP, też sie wiesza średnio co 10 strona. Wierzyłem w
operę (czas przeszły) ale na tym mam dość free softu w dziedzinie
przeglądarek. Jeszcze jej używam bo nie zainstalowałem blokera do IE, i
znalazłem minimum 2 kolejne głupie ale uprzykrzające serfowanie błędy.
Każda kolejna wersja powinna być bardziej niezawodna i dopracowana a jest
rażąco na odwrót.

Arek