Re: XP wewnątrz VirtualBoksa

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 12:25:39 MET DST

Skrypëk wrote:
> miab nabazgrał:

> Och jak to dobrze, że nie jestem płatnikiem ZUS.

> No i gdzie tu obowiązek posiadania Windows?

Służę:
<cy>
Wymagania systemowe

Program Płatnik wymaga jednego z niżej wymienionych systemów operacyjnych (w
polskiej wersji językowej):
Windows 95 OSR2,
Windows 98,
Windows 98 SE,
Windows NT 4.0 z ServicePack 6A (lub wyższym),
Windows ME,
Windows 2000 z Service Pack 2 (lub wyższym),
Windows XP z Service Pack 1 (lub wyższym),
Windows Server 2003 z Service Pack 1 (lub wyższym)
Windows Vista
z zainstalowaną przeglądarką internetową: Internet Explorer w wersji
przynajmniej 4.01 SP2.
</cy>
http://www.platnik.info.pl/index6.htm

miab