?Zablokowany? FlashPlayer

Autor: Adam <adam_poznanWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 22:43:40 MET DST

Witam.
Mam taką kwestię...
Od pewnego czasu nie mam możliwości oglądania na kompie niczego co wykorzystuje
FlashPlayera.
Może to i dobrze z reklamami, ale nie działają też wszelkie odtwarzacze
wbudowane na stronkach, np YouTube, itp.
Kiedy ściągnąłem najnowszą instalkę ze strony Adobe- korzystam z XP Home +
najnowsze SP, Firefox 3.0.1, wyświetla mi jakieś błędy kopiowania plików w
trakcie instalowania.
A tak na każdej stronie jaką otwieram mam info o konieczności doinstalowania
wtyczek, i połowa rzeczy mi w ogóle nie działa...
Acha-nie działa jakoś od okresu kiedy zapewne zmienili wersję, bo wcześniej nie
miałem problemu, tylko później zaczęli pisać że nie mam najnowszej wersji i
musze ją zainstalować.

Czy jest na to jakaś rada?

Pozdrawiam i z góry dzięki.