nie moge usunac ani wejsc do katalogu z poczatkiem ..

Autor: gregor <gregor_at_szu.pl>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 16:14:10 MET DST

witam

rippuje sobie muzyczke z radia internetowego ale skubance wymyslili na
to sposob by zalatwo nie bylo piracic mp3

otoz jak rippuje to mi tworzy defaultowo katalog przykladowo:
..-- French Kiss FM --....-- Playlist on www.frenchkissfm.com --.

jak widac niezla sieka ale glupi windows na to pozwala, przez co nie
moge ani wejsc ani usunac tego folderu :)

ktos madry ma jakis pomysl jak zmusic do zmiany nazwy katalogu lub innej
metody aby moc tymi mp3 dysponowac lub usunac w dowolnym momencie ten
katalog ?

ps. komunikat jaki zwraca przy probie np. wejscia jest nastepujacy:
"sciezka o ktorej wspomnialem: ... refers to a location that is
unavalible. It could be on a hard drive on this computer, or a network.
Check to make sure that the disk i properly inserted, or that you are
connected to the Internet or your networ ... bla bla bla"

dodam, ze zapisuje owe mp3 na dysku C zwyklym twardzielu ...

dzieki
gregor