Re: VISTA + ZXDSL 852

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 07:49:02 MET DST

> źle się wyraziłem, sorry - przejrzyj tematy dotyczące 'zxdsl 852' inaczej
> i święci się wkurzą.

OK przeczytałem, ale to nie ten problem. Mi modem zainstalował się bez
najmniejszego problemu, w tray-u jest nawet ikonka która reaguje prawidłowo,
odłącze kabel od linii to robi się czerwona, podłącze to jest pierw żółta a
później zielona - synchronizuje się i podaje prędkość z jaką się
zsynchronizował, jak odłącze usb to podaje brak urządzenia. Problem jest w
próbie połączenia. Modem wersja 3 diodowa. Te gówno nawet nie ma żadnej
konfiguracji, w Fast 800 wciska się alt+d i można ustawić kapsułkowanie VPI
itp a tu nie ma nic. W połączeniach sieciowych ustawiam nowe połączenie
PPPoE (szerokopasmowe) podaje login i hasło - nawet podawałem
rejestracja@neostrada.pl i też nic. Najgorsze że nic nie powie o co chodzi
tylko że zdalny komputer nie odpowiada i tyle.