Re: strona www.wptv.pl wiesza i restartuje komputer....

Autor: Piotr <kto25_at_go2.pl>
Data: Sat 04 Oct 2008 - 00:10:54 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:48e0acd0$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Jan Kowalski" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości

> Wyłącz automatyczny ponowny rozruch, odczytaj komunikat błędu (STOP v0 (v1
> v2 v3 v4)) i jego treść słowną Np. "Page fault in nonpaged area", czy
> inny. Niektóre błędy (jak np. F4) nie są opisane.
> Możliwe, że masz zarażony / przeedytowany plik hosts, ja wszedłem na tę
> stronę ze wszystkich przeglądarek (WIE, Chrome, Safari, Fx, Minefield
> (alfa Fx 3.1), Fx 3.0.3), jakie mam, nic mi się nie stało, zauważyłem
> jednakże, że WIE blokuje okienko reklamowe jakiejś loterii. Możliwe, że
> [...]

Witam
wyłaczyłem auto ponowny rozruch komputera,
teraz zawiesza sie i jest czarny ekran i nic wiecej...
robie reset komputera i wyskakuje mi komunikat o poważnym błedzie systemu
windows:
BCCode : 100000ea BCP1 : 862AF3F8 BCP2 : 864C59F8 BCP3 :
F7A1BCBC
BCP4 : 00000001 OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 256_1

C:\DOCUME~1\Mama\USTAWI~1\Temp\WER6e7e.dir00\Mini100308-02.dmp
C:\DOCUME~1\Mama\USTAWI~1\Temp\WER6e7e.dir00\sysdata.xml

W pliku hosts brak wpisu jaki przedstawiłes na swoim przykładzie
Pod innymi przegladarkami identyczny efekt jest.
Sprawdziłem dysk, jest OK
co do programu MemTest to strasznie długo to trwa....

Ale dziwi mnie jedna sprawa, inne strony z tego typu multimedniami działaja
tylko na wp.pl jest taki problem od jakiegos dobrego miesiąca, wcześniej
było wszystko OK.
Chyba przeformatuje sobie dysk, pousówam śmiecie, bedzie czysty system. Jak
to nie pomoże to nie wiem co jest grane z wp.pl.

Pozdrawiam
Piotr