Re: Blokowanie ustawień profilu w Outlook Express

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 16:21:21 MET DST

In news:gc2u6o$1h87$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Jak skasujesz toższamość to się wszystko zresetuje, pewnie i poczta
> zniknie bo skasowane zostaną ścieżki do plików DBX. Zdecydowanie nie
> jest to sposób na blokadę ustawień.

Nie jest tak jak myslisz, po skasowaniu tożsamosci w rejestrze nie skasujesz
bazy dbx, a po zalozeniu nowej wskażesz folder przechowywania na stary i
wszytsko mozna odczytać. Dlatego też napisalem, że kazda blokada jes to
tylko protezą, bardziej doświadczony user bez zadnego oporu tam sie
dostanie. Reasumując w OE nie ma blokady, która by nas zabezpieczyła przed
wlamem.