Vista - problem z listą odinstalowania programów

Autor: Piotr Szewczyk <petros_at_usun-to.irc.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 07:05:46 MET DST

Witam.

Używam Visty SP1, mam od nie dawna problem z odinstalowaniem programów.
Najprawdopodobniej coś namieszałem z kontami użytkowników, sporo
programów znikło z listy „Odinstaluj program” w panelu sterowania,
jednak na dysku fizycznie nadal są. Dodatkowo cześć listy nie chcę się
odinstalować (brak daty instalacji obok) i nie uruchamia się
deinstalator (można go uruchomić ręcznie). Pomaga przeinstalowanie
danego programu, jednak jest to dość kłopotliwe rozwiązanie mojego
problemu. Jak przywrócić wszystkie programy na listę oraz powiązać
deinstalatory z obecnymi programami?

--
* Piotr 'petros' Szewczyk.
* Know your Body - Know your Mind.