driver graphtec ce1000-60 - czyli jak oszukać Vistę ?

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Oct 2008 - 08:42:13 MET DST

Kiedyś w okresie "wczesnego XP-eka" ;-) większość firm produkujących
sprzęt peryferyjny do PC miała napisane drivery pod system w2k.
Gdy dostał mi się XP - to oczywiście był problem z niektórymi driverami
, ale dopisało mi wtedy szczęście bo znalazłem stronkę www opisującą
co zrobić żeby drivery pracowały pod XP. Dziś mam podobny problem - mam
ploter Graphtec CE1000-60 i system Vista - 32bitowy - tyle tylko że nie
mogę znaleźć tej lub podobnej strony www. Poszukuję drivera który
pracował by pod programem Corel Draw 9. Firma graphtec oferuje driver
do tego sprzętu - ale do pracy pod AutoCad, PowerPoint i innych - nie
ma w nich Corela.

Proszę grupowiczów o pomoc wysterowaniu tego plotera.