co lepsze : systematyczne upgrade czy service packi ?

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Sep 2008 - 18:30:52 MET DST

Witam wszytskich. Mam XP_pl_sp1 i dodatkowo w plikach wykonawczych SP2
i SP3. Gdy zainstaluję SP3 mam wrażenie że komputer wyraźnie zwolnił.
Dzięki internetowi system XP można też uaktualniać - nie wiem czy nie
jest to lepsze - mam wrażenie że komputer tak nie zwalnia po licznych
nawet upgrade'ch systemu. Co sądzicie na ten temat - co lepsze ?