Re: windows xp i zip

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 29 Sep 2008 - 19:23:22 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gbqs6g$1du4$1@opal.icpnet.pl...

> Prawie na pewno tak. A czemu sam nie sprawdzisz? Zajmie Ci to mniej
> czasu niż czekanie na odpowiedź na grupie :)

Właśnie wykonałem próbę i jestem w trakcie sprawdzania wyników:
Spakowałem 35 GB obrazków płytek CD i DVD. Następnie rozzipowałem je i
teraz porównuję z oryginałami.
Pierwsze dwa się zgadzają, trzeci właśnie się bada. Ponieważ jadę od
największych, to trochę jeszcze potrwa. Ale pliki powyżej 8 GB, co już
się rozpakowały, zgadzają się.
Tylko, że ja pakowałem ZIPem wbudowanym w Total Commander, bo
wygodniejszy jest. Mogłem to z systemu... Jednak miałem na myśli sam
algorytm ZIP.
Wykonam jeszcze próbę bezpośrednio z XP-kowego ZIPa, zamelduję, co dała.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...