Onet tv i problemy z przeglądarkami

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 29 Sep 2008 - 15:28:44 MET DST

Problem banalny zapewne, ale nie mogę sobie poradzić. Po każdym wejściu
na tv onetu zdycha mi każda przeglądarka (FF3, Opera i IE7).
Przeinstalowałem WMP i ciągle to samo, a ZTCW to onet odtwarza w tym
formacie. I pytanie retoryczne - dlaczego nie zrobią tego w inny sposób
- większość playerów online działa pod windowsem i linuksami bez żadnego
problemu, ale onet musi byc oryginalny... A system to Vista Ultimate 32bit.