Re: dd if=C: of=/dev/null?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Mon 29 Sep 2008 - 12:55:10 MET DST

artiun schrieb:

> W sumie trudno stwierdzić do czego zmierzasz, ale zobacz na:

Mam dysk, ktory po pewnym czasie (np. po przeczytaniu 70 GB pod
Linuksem, sprawdzane na kilku komputerach) sie "odlacza".
Chcialbym sprawdzic przed oddaniem do reklamacji, jak to stwierdzic pod
Windows. Bo tam pewnie beda chcieli dysk sformatowac, a troche szkoda mi
danych.

> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic868490.html?sid=9fc9b57aa7bac74f97a22e569372102b

> Opis po polsku do Victoria.

O rany, tyle zachodu, aby osiagnac taka prosta czynnosc? Nie chce mi sie
tego czytac :)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org