Re: strona www.wptv.pl wiesza i restartuje komputer....

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 29 Sep 2008 - 12:24:09 MET DST

Użytkownik "Jan Kowalski" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:gbq568$p18$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> od miesiąca borykam sie z poważnym problemem a mianowicie....
> Po wejściu na stronę www.wptv.pl następuje zawieszenie i jednocześnie
> reset
> komputera.
> a co do zawieszania i restartu to jest tak:
> Wczhodze na powyzsza strone , zawiesza mi sie system, nic nie moge
> zrobić, ruszyć myszką czy klawiaturą i
> po chwili samoczynny restart komputera....
> Dzieje sie to tylko na tej stronie, o co w tym wszystkim chodzi?
>
> płyta głowna ASUS P5B Deluxe
> procek E6600
> [...]

Wyłącz automatyczny ponowny rozruch, odczytaj komunikat błędu (STOP v0
(v1 v2 v3 v4)) i jego treść słowną Np. "Page fault in nonpaged area",
czy inny. Niektóre błędy (jak np. F4) nie są opisane.
Możliwe, że masz zarażony / przeedytowany plik hosts, ja wszedłem na tę
stronę ze wszystkich przeglądarek (WIE, Chrome, Safari, Fx, Minefield
(alfa Fx 3.1), Fx 3.0.3), jakie mam, nic mi się nie stało, zauważyłem
jednakże, że WIE blokuje okienko reklamowe jakiejś loterii. Możliwe, że
wywala sie modul blokujący pop-upy, spróbuj zaktualizować swego Fx-a do
najnowszej wersji. Sprawdź też w pliku hosts, czy nie ma wpisu
mniej-więcej takiego:
89.77.146.236 www.wptv.pl
Oczywiście, IP będzie inny, ja tu tylko podałem swój dla przykładu.
Usuń ten wpis. Restartować nie trzeba, to zacznie działać natychmiast po
zapisaniu pliku. Na wszelki wypadek, gdyby np. miał się omsknąć kursor,
czy pomyłka w pisaniu, zrób jego kopię przed działaniem.
Jeśli masz jakiś FW (na co patrzę pozytywnie, sam używam KerioPF 2.1.5 i
ładnie się uzupełnia z systemowym FW) sprawdź, czy nie jest włączony
moduł blokujący połączenia pod ten adres - przeleć regułki, czy któraś
nie opiewa na www.wptv.pl, lub jego odpowiednik w numerze IP.
Możesz też mieć antywirusa (Taki np. Avast ma tę możliwość)
ustanowionego na blokowanie połączeń pod ten adres, również i jego
regułki przeleć.
Jak juz sprawdzisz, że gra, otwórz okienko "MS-DOS" (w linii NT nie ma
DOSa, on jest tylko udawany) i po kolei:
ipconfig /release
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
Spróbuj ponownie wejść na stronę.
Jeśli wywali, spróbuj wyłączyć wykonywanie skryptów i ponownie wejdź.
Nie zapomnij oczywiście włączyć ponownie przetwarzania skryptów.
Acha... a jak wejście z innych przeglądarek?

Hmm... trochę za mało szczegółów...
Jak to nie pomoże... spisz komunikat błędu STOP, np. takie coś:
STOP 0x00000077 (0x00000000, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000)
UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP
przy komunikacie może być podana nazwa pliku...
spisz te 3 rzeczy i podaj, może cos wymyślimy.
W międzyczasie zrób dokładne badanie programem MemTest (minimum 3 cykle,
im więcej, tym lepiej, ale mimimum 3), jeśli którekolwiek miejsce
wyrzuci na czerwono - masz prawdopodobną przyczynę.

Acha, jeszcze jedno - sprawdź nośnik - w wierszu poleceń wpisz
chkdsk /r c:
zrestartuj, sprawdzi dysk podczas uruchamiania, zanotuj, czy znalazło
błędy nośnika (tz. badsektory).

Na przyszłość - postaraj sie trochę dokładniej zbadać temat, bo podałeś
mało szczegółów i nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Można
jedynie przypuszczać... Ja opisałem, co ja bym zrobił w takim
przypadku... większość, to jednak było by dociekanie.
Napisz nam, co ustaliłeś, czy pomogło, spróbujemy pomóc, jeśli będzie to
możliwe.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...