Re: Jak wyłączyć pogrubioną czcionkę

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Sep 2008 - 01:59:01 MET DST

news:2008092811490400@grush.one.pl...

> No dobra, a jak otworzysz folder czcionek, znajdziesz Tahomę
> (zwykłą) i otworzysz ją, to jest taka sama, jak Tahoma Bold,
> czy jest normalna (niepogrubiona)?
>
> Może plik jest nadpisany wersją grubą.

Już udało mi się rozwiązać problem. Mam kopię zapasową folderu windows.
Skopiowałem Tachomę z kopii zapasowej do odpowiedniego folderu i wszsystko
teraz działa. Z tego co pamiętam w folderze czcionki są 2 Tachomy. Zwykła i
pogrubiona. Zwykła się poprzednio chyba jakoś uszkodziła dlatego tylko
pogrubiona była dostępna.

Teraz bym potrzebował informacji którą tachomę gdzie zastosować:

Aktywny pasek tytułu
Etykieta narzędzia
Ikona
Menu