Re: Modem na USB

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 26 Sep 2008 - 20:25:22 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gbad4j$4o9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:gb8mud$acj$1@news.onet.pl,
> *Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:

> http://groups.google.pl/groups/search?q=instalacja+modem+ZXDSL+852
> http://www.google.pl/search?sa=N&tab=gw&q=instalacja%20modem%20ZXDSL%20852

Sprawa rozwiązana. U mnie pomogło rozwiązanie które wcześniej Piotrek mi
pisał jak pytałem o sterowniki do USB. Wykasowałem wszystki podklucze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBSTOR\plus podklucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\plus podklucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\WpdBusEnumRoot\plus

Podłączyłem modem i odrazu wykrył urządzenie podałem miejsce położenia
sterownika i śmiga.
Wielkie dzięki.