EX07 Ustawienia uprawnień kalendarza z serwera/polityk?

Autor: <marcin2408_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Sep 2008 - 18:46:36 MET DST

Witam.

Przeszukiwałem net i forum i nie trafiłem na odpowiedź, więc pytam:

Czy jest możliwe ustawienie uprawnień do kalendarza na mailboxie w
Exchange 2007 z poziomu serwera lub polityk dla użytkowników /
domeny?
Chciałbym np aby każdy lub niektórzy mieli z default uprawnienia
Domyślny: Autor.

Czy jest możliwe też wycięcie uzytkownika Domyślny i Anonimowy z
uprawnień na stałe z poziomu serwera?

Proszę o feedback - zależy od tego moje życie poniekąd - stawiam
browki w Trójmieście za info