Re: pliki z xp,visty do W2K

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Sep 2008 - 15:10:31 MET DST

Konrad Kosmowski in news:i4qsq5-3go.ln1@kosmosik.net
[....]
> No to raczej nie możesz używać jej plików, ani plików z XP na 2K.

i to jest odpowiedz.

> Poza
> tym przykład, który podałeś (msconfig) jest raczej słaby

jest w punkt, bo podalem najprostszy plik z xp wklepany do w2k i
dzialajacy. O to mi chodzilo w skrotowym porozumieniu sie co do istoty
sprawy. Zeby nikt z rozpedu nie napisal, ze to bzdura i ze niemozliwe, a z
rozpedu mozna tak wlasnie napisac.

> bo nie widzę
> uzasadnienia aby tego używać skoro pod 2K masz lepsze darmowe narzędzia
> (np. sysinternalsów).

ocena nie ma tutaj nic do rzeczy. Chodzilo o sama mozliwosc i opinie, czy
oprocz mozliwosci, dodatkowo - warto.