e-dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 19:14:52 MET DST

Szukam rozwiązania typu edysk które by działało jak normalny dysk w
systemie plików jak również pozwalało na dostęp na hasło. coś jak folder
sieciowy ale w internecie, tudzież szyfrowane połaczenie i konto FTP.

Pobieżnie rozejrzałem sie za edyskami w internecie, wszystkie maja jakiś
zewnętrzny FileManager. Czy są jakieś prostsze rozwiązania?
Mam konto z FTP ale nie wiem jak podejść do tematu by było bezpiecznie i
z poziomu eksploratora.