Re: Nie uruchamia się IE6 i zależne ...

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 10:06:11 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:gba149$c07$1@news.onet.pl,
> *miram* <miramo@op.pl> typed:

> Opcje internetowe --> Programy ->Resetuj ustawienia sieci Web.
> Zrestartuj komputer.
> Opcje folderów -> Typy plikow,
> Znajdz typ URL:Protokół HTTP --> zaznacz akcje-->wpisz
> sciezke do aplikacji wykonujacej akcje:
> np. "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome
>
> Całość masz tu:
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/e9a25707e8dedda1?q=IE+%26+OE+author:Piotr+author:Palusi%C5%84ski&hl=pl&lr=&rnum=2

Witam, powtórnie dziękuję za pomoc, ale:
1. Nie mam dostepu do Panelu sterowania więc nie mogę wejść do Opcje
internetowe, itd.
2. Sprawdziłem wpisy w rejestrze i zgadzają się z podanymi pod
załączonym linkiem za wyjatkiem wpisów:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shared Tools\SENDMAIL\Clients
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shared Tools\msencode\Clients
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shared Tools\CNVCORE\Clients
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shared Tools\t2embed.dll\Clients
których brak. Nie wiem czy to może być przyczyną niestratowania IE oraz
zależnych programów (Panel sterowania, Mój komputer, iyd.).
3. Firefox działa, wykrzaczał się prawodpodobnie z braku pamieci. Jak
sprawdziłem w liście procesów, każda próba, bezposrednia czy posrednia
wywołania IE uruchamia kolejny proces iexplore, który się nie kasuje i
zajmuje pamięć. U mnie jest z tym krucho bo mam tylko 250Mb i nie moge
dołożyć więcej - brak możliwości.
4. Wszystko działało jeszcze tydzień temu, coś się stało w pewnym
momencie, system się zresetował od tego momentu IE oraz zalezne programy
przestały się uruchamiać. Ja podejrzewam że coś się stało z menedżerem
pamięci w systemie, ale nie wiem jak to sprawdzić i ew. naprawić.
Reintstalcji systemu wolałbym uniknąć ze zrozumiałych względów.
Pozdrawiam i dziękuję, Miram.