XP SP3 i problem z pracą w LAN (KB884020 nie pomógł)

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Wed 24 Sep 2008 - 07:28:05 MET DST

Witam,

Nie mam wiele nadziei, że ten problem da się rozwiązać, bo walczę z nim od lat
bezskutecznie. Z tym, że przed SP3 dotyczył tylko niekórych pecetów w LAN (i nie
wiem dlaczego akurat tych, a nie innych), a teraz, gdy wszędzie mamy SP3 -
dotyczy już wszystkich, więc ewidentnie istnieje związek pomiędzy tym problemem
a SP3.

Przeglądanie LAN, kopiowanie plików po sieci - to działa i zawsze działało
szybko i dobrze. Natomiast otwieranie i zapisywanie plików zlokalizowanych w
sieci z poziomu aplikacji jest koszmarem - np. po naciśnięciu CTR-S w Wordzie,
czeka się z pól minuty na zapis, a w tym czasie Word jest jakby "zamrożony" i
nic nie można zrobić. Problem dotyczy wielu różnych aplikacji, ale głównie
dokucza nam to pod Quarkiem i Wordem. Pracownicy są wkurw... i wcale się im nie
dziwię i nie chcą przyjąć do wiadomości, że nie umiem tego "naprawić" :-(

Kiedyś, dawno, skarżyłem się na grupie na ten sam problem i polecono mi patch:
WindowsXPSP2-KB884020-x86-plk.exe
jednak nic on nie pomógł, a teraz, pod SP3, w ogóle nie można już go
zainstalować.

Pozdrawiam,

latet