Problem z udostępnianiem plików w winXPpro

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Tue 23 Sep 2008 - 12:12:33 MET DST

Nie mogę skonfigurować udostępniania plików w win XP pro.

Przećwiczyłem już kilka możliwych przyczyn i na razie nic.

Póki co:
- wyłączyłem proste udostępnianie
- udostępniłem jeden katalog R+W dla użytkownika "Wszyscy" (Everybody)
- konto gościa mam

problem jest taki, że w otoczeniu sieciowym nie widzę swojego własnego
komputera.
Próba wołania po adresie IP "Start->Uruchom-> \\192.168.1.3" powoduje od
razy (czyli nie jest to timeout tcp) komunikat "Nie można odnaleźć
ścieżki sieciowej".

Firewall wyłączony, jakiegoś innego oprogramowania blokującego też na
nie ma.

Na port 139 mogę się połączyć za pomocą telnetu, więc coś tam słucha,
ale "ręcznie" nie umiem gadać z tym protokołem.

Co to jeszcze może być?
Pomożecie? ;)