Nie uruchamia się IE6 i zależne ...

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Mon 22 Sep 2008 - 15:57:10 MET DST

Szanowni Koledzy, coś się uszkodziło w moim W2k SP4 - przestał się
uruchamiać IE6, Panel sterowania i Mój komputer. Reinstalacja IE6 + SP1
nic nie pomaga. Zauważyłem, że coś jest chyba źle z zarządzaniem
pamięcią - nie kasują się raz uruchomione procesy. Kliknięcie na ikonę
IE6 uruchamia proces (pojawia się na liście procesów) ale nic się nie
dzieje. Firefox się wykrzacza po uruchomieniu, a jego proces też zostaje
na liście. Działa tylko Opera, na szczęście. Pytanie - czy ktoś już
przerabiał taki temat?. Czy można obejść się bez ponownej instalacji W2k
(legalny), a jeśli już to czy jest sposób na uniknięcie reinstalacji
softu?. Instalacja laptpop Highscreen, Intel III 700MHz, RAM 250Mb.
Drugi problem - AVG 8 Free nie chce skanować niczego, a ponadto po
usunięciu wszelkich możliwych pozostałości zostawia jednak gdzieś jakiś
ślad, który z kolei widzi Kaspersky i odmawia instalacji. Można oszaleć.
Czy ktoś to też przerabiał?
Pozdrawiam wszystkich, Miram.