Re: odtwarzanie plików video

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 22 Sep 2008 - 11:41:52 MET DST

L-D pisze:

> System XP Pro+Sp3, odtwarzacze: WMP,GOM,AllPlayer,BetsPlayer - w żadnym z
> nich nie mogę odtworzyć plików video. Słychać dźwięk, żadnego obrazu -
> jednolite czarne tło. Z kodeków zainstalowalem K-Lite Mega Pack.
> Odinstalowałem K-Lite Mega Kodek, zainstalowałem XP Codec Pack - bez zmian.
> W jaki sposób przywrócić odtwarzanie plików? Kto poradzi?
> L-D
Składałem kompa z kartą ATI. Efekt na XP SP3 był podobny. KMPlayer nie
wyświetlał obrazu, słychać było jedynie dźwięk. A, że komp był składany z
nowych komponentów nic nie wskazywało na uszkodzenie. Rozwiązaniem było
przełączenie we właściwościach karty (zaawansowane i ta aplikacja od ATI)
sterowania rozjaśnianiem, barwą. Było tam coś o sterowaniu przez aplikację,
przełączyłem to. Niestety dokładnie nie mogę powiedzieć jak to się nazywa,
nie mam tego kompa przed sobą.

--
Artur