Re: problemy z udostępnianiem w sieci

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Mon 22 Sep 2008 - 00:33:46 MET DST

Użytkownik "slawek kozlowski" <slawekk@autobaza.pl> napisał w wiadomości
news:gauesg$5md$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> czyli tak sie dziej z kazdym folderem ktoryc chcesz udostepnic ?

z nowymi jest ok, tylko ze starymi, sądziłem że ma to związek z
podmontowanymi woluminami
że udostępniam dysk e który składa się z ok. 10 różnych napędów

 z nowymi folderami nie ma problemów, ale są duże ze starymi

po analizie wątku wnioskuję iż może pamiętać uprawnienia nadane gdy jeszcze
nie potrafiłem podmontowywać dysków do folderu i po reinstalacji systemu
gdzie foldery miały nadane swoje uprawnienia w udostępnianiu

jeżeli nie jestem w błędzie - jak zresetować do zera wszystkie urpawnienia
wszystkich folderów na dysku E
czy trzeba tworzyć dyski i stworzyć udostępnianie, potem je wyłączyć i z
usunąć literkę z powrotem?