Re: kompatybilnosc open office - ms office

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 21 Sep 2008 - 19:37:20 MET DST

Tomasz Chmielewski in news:gb5s9m$2jj$1@online.de
[......]
> Przeciez Word nie otwiera natywnych dokumentow OOo, wiec co sie dziwisz,
> ze Word wyswietla krzaki.
> OOo potrafi otwierac i zapisywac w formacie .doc, choc ze wzgledu na
> nieudokumentowanie tego formatu, obsluga ta nie jest pelna.
> Sa do Office jakies pluginy, ktore obsluge formatu OOo dodaja.

alez mi wlasnie o to chodzi, ze piszesz w OO jako *.doc [a nie w natywnym z
OO], a potem i tak sa klopoty z otwarciem w wordzie... - czyli pytam, czy
tak tworzone pliki *.doc, w nowych/najnowszych wersjach OO maja juz tylko
sladowe i moze tylko egzotyczne klopoty z otwarciem w wordzie, czy jednak
nie warto przejsc na OO, bo klopoty jak byly, tak sa. [to samo w obie
strony: word <--> OO ]