kilka instalacji WinXP na jednym kompie - jak usun±æ niepotrzebne z boot menu?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 21 Sep 2008 - 16:49:08 MET DST

Mam tu taki obrazek:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f874f02acb5af8cd.html
który wyja¶nia o co mi chodzi. S± na kompie trzy systemy (d³uga
historia). Górny (id±c od góry - vide obrazek) to naj¶wie¿szy i tego
chcê zostawiæ. ¦rodkowy to "pomocnik" zainstalowany na innym dysku w
czasie ratowania... Dolnego, który mial problemy z MBR. W chronologii
by³o tak: najpierw by³ Dolny, potem siê zr±ba³. By go odzyskaæ, na
osobnym dysku postawi³em ¦rodkowy.Ale potem, wobec braku sukcesów
zmuszony by³em postawiæ ten Górny - na tej samej partycji co ten
oryginalny co siê zepsu³. Nadpisa³em jeden na drugi przy u¿yciu CD
instalacyjnego, wobec czego mam teraz dzia³aj±cy system z
poinstalowanymi programami (zosta³y po tym walniêtym systemie) i chcê
usun±æ z boot menu te dwa niepotrzebne. Ufff - mam nadziejê, ¿e jasno
siê wyrazi³em :)

Powiedzcie proszê co mam zrobiæ. Bêdê wdziêczny
Pozdrawiam - micz