Re: Problem z odpaleniem windy po wirusie sektora rozruchowego

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 21 Sep 2008 - 14:24:46 MET DST

no to się da zrobić, owszem, ale szukam jeszcze sposobu na uzdrowienie
systemu, bo nie mam pewności czy nie stracę czegoś jeszcze oprócz tego
zlecenia (niepamiętam co ja tam miałem dokładnie) :(
Popróbowałem co nieco w nocy:

Odpaliłem Konsolę Odzyskiwania z CD instalacyjnego Windy (ale nie było
to to wydanie windy, ktore mam zainstalowane. W MX7 wygląda na to że
nie ma konsoli odzyskiwania) i uzylem poleceń kolejno: fixmbr i
fixboot, poczym restart i pojawił sie na chwilę ekran diagnostyczny
windowsów (taki, ktory pojawia się po jakichś poważnych błędach
dyskowych) i próbował załadować się AUTOCHK, ale nie został
odnaleziony. A zaraz potem nowy Blue Screen z błędem:

"step: C000021a (fatal system error) The session manager
initialization system process terminated unexpectedly with a status of
Oxc000003a (Ox00000000 Ox00000000) The system has been shut down"

...czy coś w tym stylu.

co tu z tym począć, pomóżcie... :/
micz