Re: kompatybilnosc open office - ms office

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 21 Sep 2008 - 11:17:28 MET DST

W artykule <gb378p$tmd$1@news.onet.pl> 1634Racine napisał(a):

> czy dwa pakiet biurowe: open office & ms office sa (juz) totalnie
> kompatybilne, czy dokument pisany w OO na 100% otworzy sie w wordzie? i
> odwrotnie...

Nie :)

> czy bezpiecznie mozna zrezygnowac z ms worda i przejsc na OO - kazdy odczyta
> to, co w OO naskrobie sie?

Nie :)
Najprostszy przykład: OO nie pokazuje wordowych pól tekstowych.
Czyli jeśli w wordzie utworzysz dokument tylko z tekstem w polach
tekstowych, to w OO zobaczysz pustą stronę ;)
Problem znany od OO 1.1.x
W 2.4.0 też nie został on usunięty. Przykładu dokumentu Wam nie dam,
bo są to faktury drukowane z jednego systemu. W beta 3.x nie sprawdzałem,
ale pewnie też nie będzie to działać.

Jacek