Problem z połączeniem internetowym w Vista

Autor: Marcin <mmarcin1WYTNIJTO_at_poczta.onet.eu>
Data: Sat 20 Sep 2008 - 23:05:15 MET DST

Witam,
Mam problem z połączeniem się z Neostradą w systemie Vista.
Z instalacją sterownika do modemu (Sagem Fast 800) nie było problemu, jednak po
skonfigurowaniu połączenia nie można się połączyć, dostaję komunikat:
"Error 721: the remote computer did not response."
To nie jest raczej wina modemu bo jak odłączam wtyczkę to wyskakuje inny błąd,
więc system jakby widzi że jest połączenie z siecią ale nie może się zalogować
(zastrzegam że sprawdzałem 100 razy poprawność użytkownika i hasła), poza tym
razem z tym sterownikiem był instalowany program DSL cośtam który pokazuje na
zielono że niby jest połączenie. Ale wdzwonić się nie mogę.. albo zalogować. Ale
nie pokazuje że jest złe hasło tylko że komputer nie odpowiada...
Już naprawdę nie wiem... szukałem w Internecie, próbowałem sam konfigurować i nic..
Miał ktoś może podobny problem i wie co z tym zrobić?