Przywrócenie obsługi folderu

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Sep 2008 - 18:36:38 MET DST

Niebyt rozmyślnie chciałem zmienić ikonę folderu Ikona sie nie zmieniła
ale.. nagle znikła akcja otwierania okien. Czasem pojawia sie odmowa
dostępu. i inne dziwne rzeczy.. usunąłem klucz Folder z HKCR i wrzuciłem
wersje czysta od znajomego świeżo po instalacji systemu. A jednak nie
działa :| Co ciekawe mogę dodawać akcje ale żadnej nie mogę usunąć.

RÄ…bany Explorer.Exe. Dlaczego nie jest on jakoÅ› jawnie uszkodzony?
Przecież SFC powinno wykryć ze jest niepoprawny, podobnie jakby był
zainfekowany to programy tez by coś znalazły ale wygląda on całkiem...
normalnie. Ma 1MB objętości. a Explorer.exe z płytki ma 350KB objętości
i nie daje sie uruchomić.