synchronizacja

Autor: Michał Jędryka <michal.jedryka_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Sep 2008 - 11:50:22 MET DST

Dzień dobry!

Ustawiłem sobie "moje dokumenty" na dysku sieciowym zmapowanym na
serwerku. Bardzo ładnie działała synchronizacja w trybie offline.
Potem zmieniłem ten serwer (zmieniła się maszyna, ale też zmieniła się
nazwa). No i jest problem, bo komp chce synchronizować z tym starym
serwerem. Gdzie się zmienia te ustawienia synchronizacji?? Bo jak
kliknę ustawienia, to mogę wprawdzie zmienić częstotliwość, w
zaawansowanych mogę wprowadzić jakieś wyjątki etc, ale nie wiem, gdzie
mogę wywalić ten stary serwer, żeby już nie próbował się z nim
połączyć??

Z góry dziękuję

Michał Jędryka