Re: Dlaczego akurat ten applet nie działa?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 20 Sep 2008 - 00:06:23 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gb1558$dm4$1@news.onet.pl...

> Nie wyszłoby szybciej.

Przypuśćmy, że jest to coś w tym stylu:
(Podam z BASIC-a)

10 INPUT "Podaj składniki";a,b
20 PRINT "Suma";a;"+";b;"+";a+b

I raptem okazuje się, że program nie rusza, bo w tym dialekcie komenda
INPUT może wyłącznie przyjąć dane, a nie może być opisana.
Jednak szybciej będzie wtedy przepisać linię 10 do postaci:
10 PRINT "Podaj składniki";:INPUT a,b

Szybciej będzie przepisać, niż wymienić kompilator / interpreter (zapisz
listing, wyładuj jedno, załaduj drugie, wciagnij listing...).
Program liczący biorytm, nie powinien być aż tak strasznie
skomplikowany - to się migusiem na dzieciecym kalkulatorze liczy, a w
BASICU obrabia to jedna linia. No, dwie...
Ale skoro mówisz, ze jednak nie było by szybciej... to widocznie nie
było by...

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...