Re: Użytkownicy Windows

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 19 Sep 2008 - 22:42:35 MET DST

Dnia Fri, 19 Sep 2008 11:58:20 +0200, jotes napisał(a):

> Dziekuję za odpowiedź.
> Przed chwilą problem sie częściowo wyjaśnił.
> To jednak office trzyma nazwę użytkownika więc to tam trzeba zmienić.
>
> Jeśli chodzi o dodanie nowego użytkownika spowoduje potrzebę nanoszenia
> bardzo dużej ilości ustawień osobistych, które były na poprzednim
> użytkowniku. Ponadto bardzo nie spodoba sie osobom pracującym na
> stacjach roboczych (ogromna niechęć do zmian w rutynowej pracy :-)).
>
> Ale tak jak pisałam problem jedna tkwi w pakiecie office i to tamtego
> użytkownika muszę zmienić.

Musisz pozakładać nowych użytkowników w systemie. Sama zmiana nazwy nic
Ci nie da. Można ewentualnie przekopiować stare profile do nowych przy
pomocy zarządzania profilami we właściwościach Mój komputer ==> zakładka
Zaawansowane. W większości wypadków wystarcza to do natychmiastowego
rozpoczęcia pracy ze starymi ustawieniami.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/