Bitware fax - nie mogęzainstalowwć drukarki faxowej

Autor: uni <universisWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Sep 2008 - 17:04:22 MET DST

WinXP_PL_SP3. Laptop IBM T30. Oprogramowanie faxowe: Cheyenne Software (od
modemu Zoltrix 33600 - na złączu ISA). Problem od samego początku - setup
programu instalującego fax - waży zalewwie 15 kB, a uruchamia się minutę albo
więcej. Po zakończenu instalacji - nie wykrył modemu który jest w systemie i
nie ma z nim najmniejszych problemów. Pomogła deinstalacja modemu i ponowna
instalacja - w tym temacie jest OK. Na koniec program instaluje drukarkę faxową
i na poprzednim win_xp_pl_sp2 jakoś się udało wszystko, teraz na "świeżym"
windowsie mam problem z instalacją tej drukarki - nie instaluje się ona w ogóle.
Macierzysty program faxowy - składnik windows xp wysyła faxy bez probemów przez
ten modem - nie obługuję on nagłowkow faxu jak trzeba więc zwróciłem się ku
temu oprogramowaniu które mam jako komplet do posiadanego modemu ISA.
Proszę grupowiczów o jakąś pomoc.