Problem z siecią

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 20:29:45 MET DST

Witam

Mam problem z siecią bezprzewodową. A konkretnie z kartą sieciową, której
chyba bardzo nie lubi mój ruter. Karta chyba jest sprawna, bo komputer
obsługuje ją prawidłowo. Ale komp za pomocą tej karty nie chce zalogować się
do sieci. Jeszcze wczoraj się logował, a dziś już nie chce. Przez noc
chodził, jeszcze jak wrócilem z pracy to dział. Wpisałem ręcznie IP,
wczesniej było z DHCP i już od tej chwili nie chce się logować do sieci.
Obojętnie jak wpisze MAC karty, IP ręcznie, czy z DHCP, nie pomoga
przypisanie na routrze dla MAC karty IP, nic. Jest tylko kompunikat
"Trwa oczekiwanie na sieć"
Po kilku minutach kompunikat znika, a sieci dalej nie ma.
Resetowałem całkowicie ustawienia routra, nawet przy sieci OPEN nie ma
połączenia.
Karta to Lantech Realtek RTL8185 54M Wireless LAN Network Adapter, system
WinXP PRO SP2, a router to Asus WL520GC.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski