Re: Dlaczego akurat ten applet nie działa?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 12:37:54 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gat9pb$2ins$1@opal.icpnet.pl...

> Takie były założena, praktyka jest inna. Wiesz, że C też miało być
> przenośne?

Jak to było w tym przysłowiu? Z pewnością pokaleczę... "Chcieliśmy
dobrze, a wyszło jak zwykle"...?
Pod kompki 8-bitowe też był pewien duży projekt, coś, jak Java dla
pecetów, nie wiem, czy ktoś pamięta -nazywało się to BASICODE.
Niestety, tylko w angielskiej Wiki, ale w miarę obszernie
http://en.wikipedia.org/wiki/BASICODE
Umarło...

--
D4