Re: brak zakładki karty graficzne ati w menadżerze urządzeń

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 16 Sep 2008 - 21:38:25 MET DST

In news:gaouf7$eb2$1@inews.gazeta.pl,
*Doxent* <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Trafia do mnie któryś z rzędu komputer z tym samym objawem. Brak jest
> widocznej w systemie karty graficznej ATI. W menadżerze urządzeń nie ma w
> ogóle zakładki Karty graficzne, ani żółtego znaku zapytania. Oczywiście
> sterownika też nie da się zainstalować. Zawsze dzieje się tak tylko i
> wyłącznie z radeonami.
> Jedynym wyjściem wydaje się format i zainstalowanie systemu na nowo. Co
> powoduje powstawanie takiego objawu ?

http://support.microsoft.com/kb/893249
http://support.microsoft.com/kb/311504
http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/f7e8d0e160d91ab4
luv
Wpisz zmienne srodowiskowe:
DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
Teraz wejdz do Men. urzadzen, Menu Widok - Pokaz ukryte .., zobacz co jest
po kartą grafiki.
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.windowsxp/browse_thread/thread/f80de36941a18761/2127e7bd0f3423cc?lnk=st&q=DEVMGR_SHOW_DETAILS+palusi%C5%84ski#2127e7bd0f3423cc