Druk PDF z wiersza poleceń

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Sep 2008 - 11:26:28 MET DST

Witam,

Czy macie może jakieś sprawdzone rozwiązanie, jak drukować PDFy z
wiersza poleceń?

Foxit Reader twierdzi, że tego nie umie.

Adobe Reader też twierdzi, że tego nie umie, ale wyszukałem w sieci aż
dwa sposoby, niestety oba złe - sposób ze switchem "/t" nie chce mi
działać - wygląda, jakby program (AR 8) w ogóle nie znał tego switcha
(opisanego w FAQu Acrobat SDK jako "unsupported, but have worked for
some developers" 8-O), sposób ze switchami "/p /h" wprawdzie działa,
tj. drukuje (choć wg dokumentacji Adobiego powinien tylko wyświetlić
dialog drukowania), ale pozostawia otwarte puste okno Adobe Readera,
więc odpada.

Potrzebuję najprostszego rozwiązania klasy:
printpdf.exe /defaultprinter dokument.pdf
Cudeńka w rodzaju obrót, skalowanie i inne takie, są mi niepotrzebne.

Drukarka to niestety winprinter, więc rozwiązania w rodzaju
"zghostscriptuj do PS i pchnij do portu" odpadają. :(

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>